Algemene huisregels en voorwaarden
Oriëntal Paradise Hotel bv
Sint Jorisstraat 109
9140 Temse
BTW BE 0889.951.541
Wanneer u reserveert bij Oriëntal Paradise gaat u automatisch akkoord met onze algemene voorwaarden en onze huisregels.
Alle reservaties die gemaakt worden telefonisch, per e-mail, brief of online gelden als een bindende overeenkomst tussen Oriëntal Paradise en de klant.
Alle informatie betreffende ons complex staat vermeld op onze website.
Behoudens anders luidende schriftelijke overeenkomst zijn alle handelingen, diensten en overeenkomsten van of met Oriëntal Paradise onderworpen aan de algemene voorwaarden die hieronder vermeld staan.
De klant/bezoeker verklaart deze bepalingen te kennen en ze te aanvaarden.
De gemaakte reservaties vallen niet onder het herroepingsrecht, noch onder de verkoop op afstand voor online of telefonische aankopen. De gemaakte reserveringen kunnen niet zomaar worden geannuleerd. Dit betekent dat je, als je online of via de telefoon boekt, geen recht hebt om het geld terug te vragen of de reservering te annuleren zoals je dat bij andere aankopen soms wel kunt doen.
We geven u toegang tot de ruimte die u gekozen heeft. U kunt deze ruimte helemaal privé gebruiken voor de tijd die u gereserveerd heeft.
U kunt een voorschot betalen op ons rekeningnummer BE93 6528 5660 5567 (BIC: HBKABE22). Vergeet niet om het referentienummer of de gestructureerde mededeling te gebruiken, zoals aangegeven op uw reserveringsbevestiging. U kunt ook contant betalen aan onze receptie.
Bij het maken van een reservering op afstand kan gevraagd worden om een deel van het bedrag (of alles) vooraf te betalen als voorschot. Als een voorschot nodig is, laten we u weten wanneer het uiterlijk betaald moet zijn. Deze datum hangt af van het moment van de bestelling. Als het voorschot niet op tijd wordt betaald, mag Oriental Paradise bv de reservering zonder verdere waarschuwing annuleren.
Als u telefonisch bestelt en een voorschot betaalt, gaat u automatisch akkoord met deze regels.
Annulatieregels: Als u uw bestelling annuleert, gelden de volgende regels:
- Meer dan 7 dagen van tevoren: U krijgt het volledige voorschot terug, maar we houden €15 administratiekosten in.
- Tussen 7 en 4 dagen van tevoren: U krijgt 50% van het voorschot terug, na aftrek van €15 administratiekosten.
- Minder dan 4 dagen van tevoren: Het volledige voorschot wordt als administratiekost ingehouden.
Deze regels gelden altijd. Ook als u door overmacht (zoals een ongeluk, slecht weer, ziekte of andere redenen) moet annuleren.
Annuleren kan alleen via e-mail naar info@oriental-paradise.be. De annulering is pas geldig als wij dit bevestigen.
Als u niet op tijd verschijnt voor uw reservering (no-show), geldt dit als een late annulering. Oriental Paradise bv mag dan de volledige kosten in rekening brengen volgens de annulatieregels. Bij een no-show komt er ook een boete van 7% bovenop het reserveringsbedrag.
Als u geld terugkrijgt, storten we dit op uw tegoed bij ons. U kunt dit tegoed gebruiken bij een volgende reservering of vragen om het bedrag teruggestort te krijgen. Er worden geen rente kosten betaald over voorschotten of tegoeden.
Bij aankomst krijgt u een rondleiding van een van onze medewerkers. Zij zullen uitleggen hoe u de apparaten en faciliteiten op de juiste manier gebruikt.
Het is niet toegestaan om zelf producten toe te voegen aan het zwembadwater, de hot tubs of andere faciliteiten. Als we merken dat dit toch is gebeurd of dat het water vervuild is, zullen we de schoonmaakkosten en een schadevergoeding aan de klant doorrekenen.
Acties, kortingen of aanbiedingen zijn niet onderling cumuleerbaar, ruilbaar voor cash geld en zijn steeds zoals de voorraad strekt
Gelieve ongeveer 5 minuten vóór de starttijd van uw reservering aanwezig te zijn. Het einduur van uw reservering blijft altijd hetzelfde, ook als u later aankomt, ongeacht de reden. Dit zorgt ervoor dat we voldoende tijd hebben om de ruimte schoon te maken voor de volgende klanten.
Als u de ruimte later verlaat dan de gereserveerde tijd, worden er extra kosten van €1,00 per minuut aangerekend.
Om hygiënische redenen is het verplicht om eerst te douchen en uzelf met zeep te wassen voordat u onze faciliteiten gebruikt of voordat u een massage krijgt.
Daarnaast is het altijd verplicht om een handdoek onder u te leggen in de sauna en in de ontspanningsruimtes.
Er wordt u medegedeeld dat het gebruik van textiel in de Hot whirlpool en/of het zwembad kan bijdragen tot verontreiniging van de waterkwaliteit.
Bij verontreiniging hiervan zullen de kosten die wij moeten maken integraal worden doorgerekend naar de klant inclusief een schadevergoeding.
Het is verboden eten en/of drinken te nuttigen in de Hot whirlpools, sauna cabines of het zwembad.
Indien u deze regels niet respecteert en hierdoor het water of de filters moeten vervangen worden, bij verontreiniging hiervan zullen de kosten die wij moeten maken integraal worden doorgerekend naar de klant inclusief een schadevergoeding.
Het is verboden zelf eten en/of drinken mee te brengen.
Elke ruimte is uitgerust met een mini bar en de mogelijkheid is aanwezig om snacks te bestellen via de interne telefoon.
De klanten zijn eraan gehouden geen verboden middelen, dieren, eten en drinken in ons complex binnen te brengen.
Bij vaststelling zullen er extra kosten worden aangerekend.
Het is verboden om zelf producten toe te voegen aan de faciliteiten. Indien wordt vastgesteld dat de gebruiker toch producten bij het water van het zwembad of de Hot whirlpools heeft toegevoegd zullen de kosten voor vernieuwing van het water integraal worden doorgerekend aan de gebruiker.
Gelieve de rust van onze buren en andere klanten in het gebouw te willen respecteren.
Roepen, gillen, lawaai maken, het afspelen van luide muziek, het verstoren van de rust,… in het complex, de relaxtuin of de Hot whirlpools kan leiden tot verwijdering uit ons complex. Bij vaststelling behouden wij dit recht.
Lopen of rennen is ten strengste verboden in het ganse complex. In alle ruimtes zijn slippers voorzien, het is verplicht deze te dragen gedurende uw bezoek.
Alle uitgegeven cadeaubonnen hebben een geldigheidsduur van 12 maanden en kunnen niet ingeruild worden voor cash geld.
Indien u verhinderd bent om uw reservatie na te komen, mag steeds iemand anders in uw plaats komen.
U dient ons hier wel op voorhand over in te lichten en de correcte persoonsgegevens over te maken.
Wanneer er schade wordt aangebracht aan ons complex of dingen worden ontvreemd zullen de kosten van herstelling, reiniging of vervanging integraal doorgerekend worden aan de gebruiker. Wanneer het complex gesloten is om deze reden, zal er een schadevergoeding van 2500 € per dag aangerekend worden. Indien de gebruiker eventuele aangebrachte schade niet meld aan de receptie zal de politie ingeschakeld worden voor vaststelling van de feiten.
Bij vaststelling van diefstal zal onmiddellijk de politie worden ingeschakeld.
In ons gebouw geldt een algemeen rookverbod. Er kan en mag gerookt worden op het terras in privé sauna 1, 2 en 4. Privé sauna 3 beschikt niet over een terras en is daarom geheel rookvrij. Indien wij vaststellen dat er binnen gerookt is in de privé sauna dan rekenen wij 150,00 € schoonmaakkosten aan.
Oriëntal Paradise garandeert en respecteert voor 100 % de privacy van zijn klanten. Uw gegevens worden niet vrijgegeven aan derden of ergens gepubliceerd.
Uw telefoonnummer of e-mail adres worden enkel gebruikt om uw reservatie te bevestigen of om onze promoties en acties toe te lichten.
Wij behouden ons ten allen tijden het recht om mensen te weigeren of uit ons complex te ontzetten.
De klant verklaart zich integraal akkoord dat hijzelf verantwoordelijk is voor een correct gebruik van de door ons ter beschikking gestelde installaties en producten. In geen enkel geval kan de klant Oriëntal Paradise aansprakelijk stellen voor ongevallen, lichamelijke of materiële schade of eender welke andere claim.
Het maken van een kopie door middel van een screenschot, zeefdruk, of enige andere duplicatie van onze website of delen ervan is verboden zonder schriftelijke toestemming van ons.
Verloren of vergeten goederen van de klant worden bewaard gedurende een periode van 1 maand.
De klant kan zijn of haar goederen ophalen gedurende deze periode.
Na 1 maand worden de goederen vernietigd of eigendom van Oriëntal Paradise. De klant kan Oriëntal Paradise nooit aansprakelijk stellen voor verloren of achtergelaten goederen.
Bij verlies van de afstandbediening van de televisie, draagbare telefoons of de bediening van de domotica wordt u een verlieskost aangerekend van 100 € per verloren voorwerp.
Bij problemen, schade aan de toestellen, het interieur of de installatie hebben wij ten allen tijden het recht uw identiteitskaart op te vragen.
Een vaststelling te laten uitvoeren en de kosten door te rekenen.
Elk geschil tussen Oriëntal Paradise en de klant wordt beslecht volgens het Belgische recht en elk geschil behoort tot de uitsluitende bevoegdheid van Rechtbank van Koophandel van Sint-Niklaas en het vredegerecht van Temse.
Op alle aangeboden informatie van deze website rust van rechtswege auteursrecht, zodat de informatie niet mag worden gereproduceerd of meegedeeld zonder voorafgaandelijk en schriftelijke toestemming van de beheerder. Alle toepasselijke intellectuele eigendomsrechten blijven dus behouden. Bij vaststelling kunnen de bevoegde rechtbanken aangesteld worden.
Deze algemene voorwaarden werden op 7 december 2021 gepubliceerd en vervangt alle voorgaande algemene voorwaarden.